Nova vizualna identiteta

REKONO

Previous slide
Next slide

Prenova grafične podobe

V podjetju Rekono smo pripravili novo celostno grafično podobo podjetja, ki gradi našo novo vizualno identiteto. Ker gre za celovito grafično osvežitev, ki poudarja kakovost, modernost in tehnološko naprednost storitev in produktov podjetja Rekono, želimo, da bo urejena in poenotena povsod, kjer se pojavlja.

Vljudno prosimo, da na vseh svojih sistemih, v okviru predstavitev in aplikativnih rešitev, preverite, kje so grafični elementi ali izrazoslovje oziroma poimenovanja, ki pripadajo storitvam in rešitvam podjetja Rekono, in jih ustrezno zamenjate oziroma prilagodite. Spodaj podajamo predstavitev nove vizualne identitete podjetja Rekono ter navodila in pričakovanja glede njene uporabe.

Priročnik celostne grafične podobe Rekono

Celostna grafična podoba, simbol, logotip, barvni in črkovni sistem, primeri uporabe logotipa Rekono so podani v priročniku, ki je dostopen na povezavi za prenos.

Osnovni logotip REKONO v dveh barvah:pdf      jpg     png      svg
Enobarvni logotip REKONO (inverzni) v beli barvi:png      svg
Enobarvni logotip REKONO v črni barvi:pdf       svg
Logotip SUBSKRIBOpdf      jpg

Design Sistema Rekono

V izgradnji je DS REKONO (Design sistem Rekono), ki definira številne digitalne elemente za uporabo v digitalnem ekosistemu uporabniških vmesnikov na spletnih straneh ali mobilnih aplikacijah.

Nekateri elementi sistema so na voljo tudi našim strankam in partnerjem za uporabo na svojih spletnih straneh. Od ponudnikov storitev, strank in poslovnih partnerjev se pričakuje, da bodo dosledno sledili navodilom uporabe:

Primer: Gumbi
V DS Rekono je na voljo uradni prijavni gumb Rekono v modri ali beli verziji, v daljši ali skrajšani obliki. V kolikor našega prijavnega gumba zaradi specifik svoje spletne podobe ni moč uporabiti naj stranka sledi naslednjim priporočilom:

  • Na svojem gumbu lahko uporabi dikcijo “Prijava z računom” in logotip Rekono v beli ali črni barvi.
  • Če je podoba gumbov sistemsko rešena (več ponudnikov) pa mora biti gumb “Prijava z računom Rekono” prikazan vsaj tako vidno, kot vse druge možnosti prijave v storitev/storitve. Na primer, gumbi morajo biti enake velikosti in imeti podobno vizualno težo.

Vstopite v DS Rekono za podrobnejša navodila in prenos digitalnih elementov.

Izrazoslovje, poimenovanja storitev

Prosimo, da se dosledno uporablja oziroma objavlja nazive storitev in produktov Rekono, kot so poimenovani na spletnih straneh podjetja: www.rekono.si

Na primer, “račun Rekono” naj bo dosledno poimenovan “račun Rekono” in ne “Rekono račun” ali “Rekono ID” ali zgolj “Rekono”.

Predlagamo tudi, da se v besedilih iz naslova različnih (kvalificiranih) storitev zaupanja, identifikacije, avtentikacije, digitalnih potrdil, elektronskega podpisa in podobno, v največji možni meri in dosledno uporablja izrazoslovje, kot ga predvideva EU uredba eIDAS 2.0, in je povzeto na tem spletnem naslovu.

Navodila za uporabo storitev Rekono

V pomoč za lažjo komunikacijo z vašimi strankami, kar zadeva storitve Rekono, smo pripravili zaslonske slike vseh korakov prijave, registracije in drugih procesov, ki jih lahko vključite v svoje dokumente, navodila, obvestila … :

Skip to content